reklama

''Piaty April!''

V to rano mi doslo, ze to nebol April prvy, ale April piaty, a ze volebne vysledky neboli len zlym snom, ktory trva zvacsa 5 minut. ale ze su realitou, ktora bude trvat ak vsetko pojde 'podla planu' 5 rokov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Zly sen
Zly sen (zdroj: Barbora)

Spominam si ako sme si na prveho Aprila zo seba so surodencami strielali, a vymysleli sme si nieco a potom ked nam uverili, sme im do tvare zakricali: ''Prvy April!''. Tak velmi som dufala, ze sa dni niako premiesali a povolebne rano by bolo prveho Aprila, a mne by niekto hned po tom ako by som mu uverila, ze prezidnetom bude na dalsich pat rokov Ivan Gasparovic, zakrical do tvare: ''Prvy April!''

V to iste rano si moja mysel snazila novinu o vyhre Ivana Gasparovica vysvetlit aj ako prebudenie sa zo zleho sna. Ako ked sa nam zda nieco neprijemne a neziaduce a prenasleduje nas to, ale rano sa prebudime a je to fuc. Nasu mysel obalamuti nocna mora na, ale s otvorenim nasich oci sa tato predstava zmizne. Nocne mory relane trvaju maximalne 5 minut. No Ivan bude 'nas' prezident 5 rokov. Tuzim sa z toho zleho sna ale predubit ovela skor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po rozhovore s mojou mamou, a po tom co mi povedala: ''Basi, na Slovensku je vela ludi, ktorym komunizmus vyhovoval, a stale si nevedia predstavit Slovensko bez autoritativneho sefinka, alebo sefinkov. Cela moja generacia, a generacia tvojich starych rodicov vacsinou volila Gasparovica.'', som si uvedomila, ze ano, Slovensko zrejme stale este potrebuje autoritativnu vladu nad jeho vyvinom, ved: Zrodila sa nam Slovenska Republika 1. Januara 1993. A 5. Aprila 2009 mala len 16 rokov a nieco. Cize celkom slusna .teenager.ka. Stale potrebuje autoritativnu rucku. A aj si ju sama (teda jej vacsina) zvolila: a jej 5 prstikmi na rucke su: 1.Gasparovic, 2.Fico, 3.Paska 4.Slota a aby sme nezabudli na zeny,ani naRusko:5.Belousova. A tymto nechcem degradovat vek 16 a nieco roka. Ani volicov Ivana Gasparovica.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moja tuzba sa vsak 5. Aprila nenaplnila. A rozplynula sa na dalsich 5 rokov, ako sen...

Barbora Orechova

Barbora Orechova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vnimam a vytvaram atmosfery... studujem interierovu architekturu ....zoomujem svet od mikro po makro ....rada budujem jednotu ......a lubim Marka Vlasskeho Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu