reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Orechova

Barbora Orechova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vnimam a vytvaram atmosfery... studujem interierovu architekturu ....zoomujem svet od mikro po makro ....rada budujem jednotu ......a lubim Marka Vlasskeho Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Morsky ci horsky vzduch? Nor, ir, amik, anglican ci slovak?

Barbora Orechova

Morsky ci horsky vzduch? Nor, ir, amik, anglican ci slovak?

Vystupila som z taxika, vybrala si kluce od domu z kabelky, otvorila dvere, sadla si na sofu a zamyslela sa. Klasicky rozhovor s taxikarom presiel od pocasia, cez temu odkial je on [z Iranu, a tak sme sa chvilu bavili o perzskej risi, jazyku farshi] k teme odkial som ja a ze sa to neda spoznat podla mojho prizvuku, cez to aky je zivot v Anglicku a ake ma on skusenosti s ludmi, ohladom pohladu na neho ako na zahranicneho. az k tomu co ma naozaj pozastavilo a zamyslela som sa....

  • 6. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 780x
  • 1
2 0 0 8

Barbora Orechova

2 0 0 8

Tridsiateho decembra rano sedela na posteli v pozicii v ktorej je aj prave teraz a cez novu 1.3M pixelovu kameru nahrala rozhovor...... o tuzbach a rozhodnutiach pre rok 2008, ktoreho uz drzala za klucku. Netusiac aky bude a ani jej schopnostami predpovedat priebeh toho co sa udeje ked otvori dvere a vkroci do cisel 2 0 0 a 8...

  • 15. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 311x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu