reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Orechova

Barbora Orechova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vnimam a vytvaram atmosfery... studujem interierovu architekturu ....zoomujem svet od mikro po makro ....rada budujem jednotu ......a lubim Marka Vlasskeho Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Mechanicky pisaci stroj versus pocitac.

Barbora Orechova

Mechanicky pisaci stroj versus pocitac.

Odvolila som. Mesiac pred volbami mi prisla postou tucna obalka. Ja som vybrala jeden volebny listok vlozila do obalky a dalsej obalky a sup naspat do schranky naspat na Slovensko. Volba postou.

  • 21. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ako to ma s postou zariadene Alzbeta a ako Ivan.

Barbora Orechova

Ako to ma s postou zariadene Alzbeta a ako Ivan.

Zistenie, ze vnutrostatna slovenska posta je drahsia ako britska ma sokovalo. Ale to, ze poslat list z Londyna so Bratislavy je za taku istu cenu ako z Bratislavy do Bratislavy sposobilo, ze moja mienka o Slovensku sa od tejto chvile meni z vyspelej sa krajiny na krajinu zacarovanu a popletenu.

  • 9. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
''Piaty April!''

Barbora Orechova

''Piaty April!''

V to rano mi doslo, ze to nebol April prvy, ale April piaty, a ze volebne vysledky neboli len zlym snom, ktory trva zvacsa 5 minut. ale ze su realitou, ktora bude trvat ak vsetko pojde 'podla planu' 5 rokov.

  • 8. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 2
Janko z Oravy

Barbora Orechova

Janko z Oravy

Jedneho letneho dna par rokov dozadu sme uzatvorili temu .potencionalny ten pravy. s teoriou .janko z oravy....

  • 9. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
kvety

Barbora Orechova

kvety

  • 8. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu